369:- Lägsta pris under de senaste 30 dagarna På grund av tidigare kampanjer/erbjudanden så kan det bästa priset vara lägre än det nuvarande priset.
Sell out | LP | svart | The Who
Betala med faktura
Exklusiva varor
30 dagars returrätt
Bästa service
Den ikoniska omslagsdesignen skapades av David King och Roger Law, och skildrar en djärv bild av tiden. Sammanfattningsvis är det en härlig blandning av klassisk, kraftfull Who-instrumentering, melodiska harmonier och satiriska lyriska bilder som har utkristalliserats för gruppens tredje album – en nästan oöverträffad ambition och omfattning vid den tiden. Med klassiker som "I Can See for Miles".
"Vi hade hoppats på att få gratis Jaguarer. Vi fick femtio gratisburkar med bakade bönor"
'The Who Sell Out' släpps som en Super-Deluxe Edition, 2LP och 2CD.
Super-Deluxe Edition kommer med 5 CD-skivor och en bonus på 7'. Boxen innehåller totalt 112 spår, varav många är outgivna. Dessutom ingår en 80-sidig inbunden fullfärgsbok med sällsynta foton, spårkommentarer och nya linernoter av Pete Townshend, samt kommentarer från till exempel Pete Drummond (Radio Caroline DJ), Chris Huston (Talentmasters). Studio), och Richard Evans (designer). Dessutom kommer lådan med 9 affischer, olika inlägg och flera replikas.
2LP-versionerna inkluderar några höjdpunkter från boxen utöver originalalbumet.
2CD-versionen innehåller en 16-sidig booklet.
Produkttyp | LP |
Media-format | 2-LP |
Färg | svart |
Universal Music GmbH
Mühlenstraße 25
10243 Berlin
Germany
productsafety@umusic.com